Account
Support
Via de livechat op de website, per email via support@directkeys.nl, per telefoon via +31655345742, of via een facebook direct message. Een compleet overzicht vindt je hier.
Maandag t/m Vrijdag - 9:00 tot 0:00
Zaterdag 9:00 t/m 17:00
Zondag 9:00 tot 14:00
Als je problemen hebt met het activeren van je gamekey dan kunnen wij uiteraard altijd helpen. Hoewel we voor overige problemen ook vaak uitkomst kunnen bieden hoeft dit niet altijd het geval te zijn, heb je dus technische problemen met een spel zelf dan is het vaak beter om contact op te nemen met de uitgever.
Gamekeys
Een gamekey is een reeks cijfers en letters waarmee een spel kan worden geactiveerd.
Veel software bedrijven verkiezen het versturen van gamekeys boven het versturen van CD's. Ten eerste omdat dit simpelweg goedkoper is, maar ook omdat veel games en software regelmatige updates ontvangen waardoor CD's al snel niet meer up to date zijn. Daarnaast worden gamekeys digitaal verzonden waardoor je dus nagenoeg geen levertijd meer hebt.
Dit is afhankelijk van het spel en uitgever. De meest voorkomende programma's zijn Steam, Uplay, Origin en Battlenet. Op de productpagina staat altijd aangegeven middels welke software een spel kan worden geactiveerd.
Als je geen Directkeys account hebt dan kun je een gamekey alleen in de bestellingsmail terugvinden. Als je een Directkeys account hebt dan kun je een gamekey ook altijd in je account terugvinden.
Nee. Een gamekey is slechts één keer te gebruiken. Wel is het zo dat een spel geactiveerd met een gamekey via software zoals Steam altijd onder jou account als jouw eigendom zal staan. Je kan dus een spel altijd weer opnieuw installeren.
Dat is afhankelijk van een spel. Doorgaans vindt je in de productmail ook de download en installatieinstructies van een spel. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.
Betalingen
Er kan altijd worden betaald met creditcard. Daarnaast kan in Nederland worden betaald met Ideal, en in België met Bancontact Card, Sofort Banking en PayPal.
Soms komt het voor dat een betaling niet goed gaat. In dat geval worden er geen kosten in rekening gebracht en kun je het beste opnieuw een bestelling plaatsen. Heb je het idee dat er wel kosten in rekening zijn gebracht? Neem dan contact met ons op.
Het is helaas niet mogelijk om geleverde gamekeys te retourneren, hierbij maakt het niet uit of gamekeys al dan niet gebruikt zijn. Let daarom vóór aankoop goed op dat je de juiste game koopt.
Klik op de productpagina op de knop 'In Winkelwagen'. Klik vervolgens op 'Ga door naar afrekenen'. Vul hier de benodigde informatie in, accepteer de voorwaarde en kies een betalingsmethode. Volg nu de benodigde stappen om een betaling te voltooien.
Absoluut niet. Alle gegevens worden versleuteld verzonden en door de betalingsprovider gebruikt om de kosten van een product te verrekenen.
Bestelling
Na betaling ontvang je binnen 1 minuut je gamekey op het email adres dat je bij de betaling hebt opgegeven.
Soms komt het voor dat de gamekey in de spam of marketing folder terecht komt. Is dit niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice.
Nee, wij leveren uitsluitend digitale keys waarmee games en software geactiveerd kunnen worden.