Veel gestelde vragen

Wij hopen met de onderstaande lijst alvast een antwoord op jouw vraag te kunnen geven.
Mocht je toch nog een vraag hebben waarvan het antwoord hier niet tussen staat, neem dan contact met ons op.

  • Hoelang duurt de levering van mijn order?

    Afhankelijk van de voorraad bij onze leveranciers (waar wij afhankelijk van zijn), zal de order wanneer voldoende voorraad beschikbaar binnen enkele minuten via de e-mail (het door u opgegeven e-mail adres) worden afgeleverd.

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Zodra je betaling is afgerond wordt je bestelling direct afgehandeld. Mocht er enige vertraging zijn, dan houden we je per mail op de hoogte.

  • Return policy?

    Onze return policy vind je hier

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen na betaling?

    Helaas is dit niet mogelijk. Omdat wij alleen digitale producten verkopen en dit volledig geautomatiseerd gaat kunnen wij helaas na de betaling niet meer tussen de afhandeling van ons systeem komen. Je kunt uiteraard gewoon een extra bestelling plaatsen mocht je iets vergeten zijn.

  • Welke betaalmethoden accepteren jullie?

    Wij accepteren momenteel Bancontact (belgische markt) en iDeal (Nederlandse markt).